Ledobja az atomot a reklámblokkolókra a YouTube – ezt már tényleg nehéz lesz kijátszani
Úgy tűnik, egy módszerrel sikerrel kijátszható minden reklámblokkoló a YouTube-on, és már teszteli is azt a Google.
Úgy tűnik, egy módszerrel sikerrel kijátszható minden reklámblokkoló a YouTube-on, és már teszteli is azt a Google.
Úgy lesz kevesebb a reklám a YouTube tévés felületén, hogy valójában nem a nézők járnak jobban. A reklámszünetek száma ugyanis csak számszerűen csökken, de időben nem lesz kevesebb az ezek megtekintésével töltött idő.
A hosszabb videókat hamarosan ritkábban szakítják félbe hirdetésekkel a YouTube-on, ugyanakkor ezek a hirdetési blokkok hosszabbak lesznek.
A felhasználókat idegesíti, hogy tizenhetedjére látják ugyanazt, de valójában a hirdetőknek sem jó, ha olyanokra mennek el a fizetett „reklámlevetítések”, akik tizenhatszor már végigunatkozták a reklámot, és nem érdekli őket az abban bemutatott újdonság. Mindkét oldal jól járhat a YouTube új eszközével.
Ha nem akar reklámokat látni, akkor fizessen – ezt felelte a YouTube annak a felhasználónak, aki észrevételezte, hogy véleménye szerint az elsősegélynyújtásban segítő videók előtt jobb lenne nem reklámok bevágásával rabolni a felhasználók idejét.
A YouTube 2021-től azokon a videókon is megjeleníti majd a reklámjait, melyek készítői eddig túl kicsinek minősültek ahhoz, hogy bekerülhessenek a YouTube partnerprogramjába. Igaz, így sem igazán kerülnek bele: ezek a készítők egy fillér jutalékot sem kapnak majd a videóik által generált reklámbevétel után.
Elég egyetlen pontot betenni egy YouTube-videó linkjébe ahhoz, hogy eltüntessük belőle a hirdetéseket.
Korábbi döntését írta felül a YouTube, mert szerintük mostanra általános beszédtémává vált a koronavírus-járvány.